芝c喵喵@快樂天地^^

星期一, 1月 16, 2006

06年了...

咁樣就過左一年了...時間過得好快...
哈~成日比貓友話我唔update個blog,今日得閒就黎upload下呢~
快d過埋06年就好了~^6^

琴日整左失敗的馬蹄糕...重要幫馬蹄去皮個時介到隻手指二..><流血...
唉~d糕杰到死...咁難整架><
不過我諗個食譜水份量唔夠呢~><~唉~
睇下個樣..凹凸不平....(己經蒸左架啦!)
image hosting by http://photo.gnc.cc/

但味道冇問題架wo~今晚試下煎下佢睇下會唔會好味d先得~
要整過先得~不過最想都係整番蘿白糕~不過今年唔知媽咪得唔得閒一齊整呢><
重想整芋頭糕忝呀~馬蹄可能留番新年之後得閒先再整了~

哼~我要年年聖誕or31/12去海運影相呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
下個月又情人節了...唔知...會點呢?!

2 Comments:

  • At 11:10 下午, Blogger Winky said…

    呀..........卵果0的糕糕死得好慘呀...今日變得"好糕"呀....好似蘿蔔糕果種feel..同埋變左灰色呀..好驚好....所以我依家要整多次呀..要成巧為止..因為男朋友媽咪叫我整比佢送比人呀...好大壓力呀..唔成功的話..唔知點交代呀....>.<

     
  • At 9:34 下午, Blogger Winky said…

    尋晚整果0的..今日試左啦..好好多呀....成功啦..yeah....你得閒我我舍blog度睇睇丫

     

發佈留言

<< Home