芝c喵喵@快樂天地^^

星期六, 10月 15, 2005

重有18日咋....

又老一歲了...
一年比一年冇乜期望...
未必需要一大班朋友同我搞生日...
(做左野之後己經冇乜....)
上年都有舊公司既同事幫我搞,中學同學(唉,有點失望吧)
ive(既同事好多都唔記得,重失望...)
好彩有老公陪...
所以今年搞唔搞都冇所謂,
我係個d人對我好我對人好既人,你唔送禮物比我,我係唔會送比你架~好fair ga~
唔知今年有邊個記得呢....哈

如果今年有禮物收我想收到一d關於整野食既野...
蛋糕模呀~書呀,重有我想要一個袋,一對鞋...
同衫

(lee D全部都係我想買既野ja,哈~)

3 Comments:

  • At 10:22 下午, Blogger Queenie said…

    成日係貓網見到你d作品, 原來你都有自己的快樂天地~! 我一口氣睇曬你d煮食日記, 好滿足呀~!
    得閒都過黎坐呀~!
    http://www.wretch.cc/blog/qqlam

    同樣都好愛甜品的QQLAM
    你都係天蠍座呀~我都係架, 你係咪11月3日生日呀?

     
  • At 3:40 下午, Blogger Cuteypinga said…

    預祝你happy birthday!!

    一日靚過一日!! 日日咁開心!!

     
  • At 1:00 下午, Blogger 芝c喵喵 said…

    多謝siuvonvon, queenie(QQlam)同埋家姐呢~哈哈哈~^^
    我之前唔知lee到有留言呢^^

     

發佈留言

<< Home