芝c喵喵@快樂天地^^

星期一, 6月 06, 2005

都唔知點解...傻左?!

成日覺得放假過得唔開心...好係晒左一日...
(不過其實日日都係架啦~唔開心咁過就晒架啦~...)
今日明白到,好多時唔開心既罪魁禍首原來都係自己...
點解做野之前唔諗多少少,做多少少..咁咪唔駛搞咁多不必要既麻煩出黎law~
搞到自己唔開心,又搞到老公唔開心....
Um....
我以後唔會咁疏忽架啦~
我知你好鍚我架~
我都好鍚你架呢~

lee排重係好累...點解會咁架呢~
今朝出門口返工個時~係到諗好想郊遊一下呢~(當然唔係行山啦~我會死架~er...)去下大"山與"山都好呀~同老公講下先~嘿~^^

0 Comments:

發佈留言

<< Home