芝c喵喵@快樂天地^^

星期五, 6月 03, 2005

020605 busy Night

image hosting by http://photo.gnc.cc/

琴日一放工呢~就飛奔左過去荃灣,由tst搭mtr去美孚,又係美孚轉west rail....行餐死.....出晒汗...
搞乜鬼?!家因要去join 老公~送過櫃返屋企....個櫃係比我放公仔figure ga~去到老公公司,拎左二個櫃之後(一個比阿e既)7點半到上車,出發去,
第一站係XX花園(要幫埋阿e車埋部電視機呢~
第二部元朗阿e到,最後終於返到屯門了~嘩~個櫃激重,我好驚佢會跌呢~ 最終係9點前返到,
幾經辛苦返左上樓之後,我又由落黎去wellcome買餸,要煮飯呢~聽日又要帶飯wo~
嘿嘿~我諗住今晚整pizza呢~我用左唔駛一個鐘頭煮好餐飯了~不過只係超級簡單既餸有番茄蛋,蒸午餐肉,蒜溶炒椰菜咋~係煮飯既途中我就整 pizza個皮了~因為要比時間佢發酵呢~幾驚呀~
因為我只係買左半斤中筋面粉咋~好驚唔夠300g呀~好彩岩岩好差唔多夠300g,但係照食譜咁整好似少左水d~咁我咪自己加左水law~最終搞掂個時又覺得多左少少水wo~-_-"唔理啦~由佢發下酵先啦~食譜又冇講等幾耐...咁我咪由佢發一個鐘到law~係其間我咪煮餸law~哈哈~善用時間~正~好擔心好似上次整腸仔包咁~發唔到....但係過左大半個鐘之後我偷睇過佢,e~真係有發架wo~但係冇發到2倍咁大law~可能跟錯左食譜既酵母份量吧~佢只係話1 1/2匙,又冇講大定少~我咪求其見到d量匙係1同1/2咪用law~
er.....最終成差不多11點先食飯~食完飯之後我先搞個pizza,frist拎左個面糰出黎look,太軟了~
所以加少少高筋粉....look好一個,放左落鍋(個食譜係用平底鍋整架咋)搞掂晒d料...
開火....過左冇耐...老公就話係廳旸到"火農""味,但係我係個鍋到聞又聞唔到wo~我唔放心咪new買d鍚紙睇law~點知個底真係"火農"火農"地呢~唉~但係只係整左幾分鐘咋~我咪由佢繼續law~...過多一陣...."火農"晒 lu~ 我拎左少少黎試,中間d粉重好似未熟晒~所以我決定第二個放係焗爐到~比較有信心d~雖然第一個呢~"火農"左~但係d味道ok ga wo~^^
又識發~似層層咁~好~第二個開始焗了~初初用180度~諗住焗15分鐘但係焗左10分鐘~個底都冇乜反應咁~跟住我咪改左用200度law~toteal焗左17分鐘~因為第一次整~重要唔太跟食譜~求其自己試架咋~好彩~老公話成功wo~嘿嘿~好野~整到pizza la~但可惜d料好似唔太新鮮呢~同埋d芝士焗完唔同平時食個d有絲既~er..........

下次試下用其他唔同既料同埋買專用芝士先! ^^

0 Comments:

發佈留言

<< Home