芝c喵喵@快樂天地^^

星期四, 10月 19, 2006

想改左名...

得閒要打下口語化既post...

我覺得我既post一d都唔快樂,
原本想將lee到改做芝c喵喵-口-是彈up發花癲~點之改完之後個blog好似short short地~
白色一片,乜都冇晒~幾經辛苦搞番有字..-_-"
算啦~唔改啦~可能係天意唔比我改...

希望有一日我個廚房會好多人去留言...

成日頭痛,頭重,真係想打爆個頭佢....
一遇到煩既野就會頭痛...

下年如果公司唔識做...真係要諗下轉一份冇咁大壓力既工...

唉..........
放鬆dddddddddddddddddddd~

6 Comments:

  • At 4:17 下午, Anonymous 匿名 said…

    個天地快唔快樂,視乎自己.
    非洲的小孩覺得唔洗挨餓就是快樂;
    雲南的小孩覺得有書讀已經是賞賜;
    文明大商家卻要賺得世界首富之名才是快樂.

    快樂的真諦,是自己尋找.

    p.s.我找到你所指的post了. :>

     
  • At 2:04 上午, Blogger 芝c喵喵 said…

    我明白~但我暫時做唔到-_-"
    (種種問題阻礙住)唉~

     
  • At 12:09 下午, Anonymous 匿名 said…

    明白!
    雨天過後一定是晴朗天.
    努力呀,支持你!

    p.s. 你在貓網署名果度冇左你呢個快樂天地條link呀,快d加番啦!

     
  • At 12:45 下午, Blogger 芝c喵喵 said…

    唔加啦~因為快樂天地,己經唔係post食食了~
    不過我二個blog都冇乜人睇既~
    加唔加都冇所謂了~

     
  • At 4:23 下午, Blogger Mommy Dearest said…

    放鬆d

     
  • At 4:22 下午, Blogger 芝c喵喵 said…

    siuvonvon~:)
    i will try my best...-_-"

     

發佈留言

<< Home